همینطور که همه ما میدانیم مو یکی از نعمتهای الهیست که برای زیبایی ظاهری و بالا رفتن جذابیت فردی بسیار مهم است از اینرو افرادی که به هر دلیلی از داشتن مو بی بهره هستند و دچار ریزش میباشند  بارها و بارها تمامی پزشکان مو و داروهای مختلف برای رشد مو و درمان ریزش مو را امتحان کرده اند.


در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین و جدیدترین روش رشد مو بصورت طبیعی آشنا کنیم. با این روش بیش از 70درصد افرادی که موی خود را به هر دلیلی از دست داده و یا دچار ریزش موی شدید و در نتیجه تاسی یا تراکم پایین موها بوده اند موفق به بازیابی موهای از دست رفته خود به صورت کاملا طبیعی و در سریع ترین زمان ممکن شده اند.


دکتر نوروزیان با لاناریا آمده است تا قدرت خود را با رشد مو در سریع ترین زمان ممکن به رخ بکشد. در ادامه شما را با پکیج و داروی رشد سریع مو که تمامی مصرف کنندگان و حتی اطرافیان ایشان را شگف زده نموده، بیشتر آشنا میسازیم.


داروی رشد سریع مو شامل چیست؟!
داروی رشد سریع مو شامل یک تونیک گیاهی شیمیایی بسیار قدرتمند جهت تحریک فولیکولها و پیاز مو+یک شامپوی تقویتی مختص پکیج+صابون تنظیم کننده چربی مو و پوست سر با خاصیت ضخیم کنندگی به مرور زمان موها و ساپلیمنتهای تخصصی پکیج جهت تغذیه، تقویت و دوام دادن فولیکولهای موهای روییده شده به واسطه تونیک محرک رشد مو  و موهای از قبل مانده میباشد که البته محصولات این پکیج با توجه به الگوی ریزش، دوره درمان و جنسیت فرد مورد نظر تجویز میگردد.


نمونه هایی از تصاویر قبل و بعد مصرف کنندگان پکیج رشد سریع مو
 

رشد مو,رشد سریع مو,داروی رشد سریع مو
 قبل و بعد از مصرف پکیج رشد سریع مو

رشد مو,رشد سریع مو,داروی رشد سریع مو
  قبل و بعد از مصرف پکیج رشد سریع مو

رشد مو,رشد سریع مو,داروی رشد سریع مو
   قبل و بعد از مصرف پکیج رشد سریع مو

 

رشد مو,رشد سریع مو,داروی رشد سریع مو

شرایط داروی رشد سریع مو
مسلما هیچ دارویی نیست که با یک بار مصرف تمامی موهای ریخته شده مجدد رویش و رشد داشته باشند و هر محصولی که مدعی این امر باشد باید به صداقت آن تبلیغات شک کرد زیرا رویش و رشد مو یک پروسه درمانیست که در خصوص داروی رشد سریع موی مورد نظر با در نظر گرفتن اینکه هر دوره درمان 2ماه است این دوره به حداقل رسیده و تاثیرات شگرف آن در زمینه رشد مو بسته به واکنش بدن فرد میزبان پس از 2 تا 6 ماه یا 1 تا 3 دوره درمانی مختص پکیج(هر دوره دو ماه میباشد) قابل مشاهده است. البته که باید دوره های بیشتری جهت حفظ و نگه داری و دوام بخشیدن به موهای روییده شده پس از این مدت زمانی طی شود.


قیمت داروی رشد سریع مو؟!
قیمت داروی رشد سریع مو برای یک دوره دوماهه بین 250 الی 300 هزار تومان میباشد که این بسته به شرایط و الگوی ریزش فرد متغیر است و این قیمت به نسبت محصولات مشابه دیگر موجود در بازار و در نظر گرفتن جوابدهی عالی این پکیج بسیار مقرون بصرفه است.