شاید باور کردنی نباشد اما سیب زمینی می توان ریزش مو را درمان کند. این موضوع اخیرا بر اساس پژوهش های حوزه بهداشت سلامت پوست و مو بررسی شده و می تواند برای بسیاری از افراد که با مشکل ریزش مو رو به رو هستند مفید باشد.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، درمان ریزش مو موضوعی است که از سوی بسیاری از افراد مهم محسوب می شود، بنابراین برای درمان ریزش مو به سراغ بسیاری از شامپوهای گرانقیمت یا محصولاتی می روند که پایه شیمیایی دارند.

با این وجود گاهی استفاده از روش های طبیعی مزایایی به مراتب بیشتر از روش های مصنوعی دارند. برای مثال سیب زمینی یکی از مواردی است که می تواند به شما کمک کند موهای خود را درمان کنید اما چگونه؟

یک درمان عجیب برای ریزش مو / سیب زمینی را امتحان کنید

برای این کار می توانید سیب زمینی را درون مخلوط کن ریخته و عصاره حاصل شده را روی موها به شکل ماسک قرار دهید، جالب است بدانید سیب زمینی پوستتان را هم شفاف و زیبا می کند. بنابراین می توانید از ماسک سیب زمینی و گلاب روی

پوست خود نیز استفاده کنید.

یک روش جالب دیگر برای رشد موها، ترکیب آب پیاز و سیب زمینی پوره با یکدگیر و ماسک کردن آن روی سر است. به طور کلی پیاز نیز به تنهایی می تواند به رشد موهای شما کمک کند.

ترکیب سیب زمینی، تخم مرغ و عسل نیز برای موهای شما بسیار مفید است. کافیست یک تخم مرغ را با دو سیب زمینی پوره و یک قاشق عسل مخلوط کنید.

ترکیب مناسب دیگر نیز یک قاشق روغن زیتون یا نارگیل با پوره 2 سیب زمینی کوچک یا یک سیب زمینی بزرگ و یک عدد تخم مرغ است.