جلوگیری از ریزش موی سر

طبیعتاً وقتی دچار ریزش مو می شوید دلتان نمی خواهد وقت را از دست بدهید و دوست دارید درمان را هر چه زودتر شروع کنید. ویا اینکه آنها را کوتاه کنید.اگر دنبال درمانی هستید تا این مشکل را حل کنید ادامه مطلب را بخوانید.

*اول اینکه ببینیم چه چیز هایی به موها آسیب میرسانند و چه کارهایی خوب است...

علاوه بر خواب کافی،هر روز حداقل نیم ساعت در هوای آزاد باشید.عادات بد خود مانند سیگار کشیدن که اثرات منفی در زیبایی و سلامتی دارد را ترک کنید.از گرم یا سرد شدن بیش از اندازه ی سر بپرهیزید.کلاه ها باید همراه همیشگی شما در سرما و گرما بشود.از موهایتان بدرستی محافظت کنید.به شانه های فلزی "نه" بگوئید.از اتو و سشوار برای خشک کردن مو استفاده نکنید و یا کمتر استفاده کنید.هرچقدر کمتر به موهایتان آسیب برسانید،بهتر است.

از گیره هایِ سر سفت و محکم،رنگ کردن مو و محصولات شیمیایی دوری کنید.با یک برس چوبی یا با نوک انگشتانتان کف سرتان را ماساژ بدهید.این کار باعث بهبود در جریان خونتان می شود و ریشه ی مو هایتان را قوی می کند.از استرس دوری کنید. هیجانات روانی و روحی، انرژی خیلی زیادی از بدن شما می گیرد و همین مسئله روی موهایتان تاثیر خواهد گذاشت.

رژیم غذایی خیلی مهم است.از رژیم های غذایی که ادعا می کنند خیلی زود شما را لاغر می کنند و یا همین طور گیاه خواری دوری کنید چون باعث بد عمل کردن غدد داخلی شده وبه سیستم گوارش تان آسیب می رساند.